laupäev, november 07, 2009

Isadepäevaluuletused



Salmikesi isadepäevaks:

Issi, puhun õhupalli
täna sinu auks ma täis.
Siis teen musi ja teen kalli,
soovin sulle soove häid.


Isadepäev, isadepäev -
kõikide vaprate isade päev.
Tortide päev, lillede päev,
kõikide heade soovide päev.


Minu isa on maailma parim,
kõige targem ja tugevam mees.
Kõiki tarkusi tema käest pärin.
Tänuks siis suure kalli tal' teen.


Minu issi on pehme kui mõmmi
ning tugev ja suur nagu karu.
Mina olen ta lapseke nummi,
kukile võtta end palun.


Miks on vaja meile issit?
Lapsi toob ju toonekurg.
Kahelda siin pole miskit -
issita on lihtsalt kurb.


Issi, täna teen sul torti,
kaardi joonistasin ka.
Terve päeva ma ei jonni,
olen sulle väga hea.


Armas-kallis issikene,
kaitsed mind ja kasvatad.
Tahan sind ma tänada,
et mind nii palju armastad.

07.11.2009

Kommentaare ei ole: